TERMENI SI CONDITII


Termenii si conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre Vanzator prin intermediul magazinului virtual www.masiniunelte-scule.ro catre Cumparator, ultima varianta fiind disponibila in aceasta pagina a site-ului.

Astfel, urmatorii termeni din Contract se vor interpreta astfel :
Cumparator – persoana juridica, firma, companie sau alta entitate juridica care emite o Comanda.
Consumator – persoana fizica cu domiciliul in Romania care emite o Comanda on-line de pe site-ul nostru
Vanzator – societatea comerciala SC INFOMARK S.R.L., avand sediul social in mun. IASI, B-dul Nicolae Iorga nr. 55A, Bloc F2, Et. 4, Ap. 20 cu Nr. de inregistrare la Registrul Comertului: J22/273/2001, Cod fiscal RO13830782.
Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului sau Consumatorului.

În calitate de Consumator, aveți dreptul de a anula prezentul contract în termen de 14 zile, fără a da niciun motiv in anumite conditii conform legislatiei in vigoare.
Termenul de returnare a banilor platiti de Consumator este de maxim 14 zile calendaristice, de la data retragerii din Contract,
Vă rugăm să țineți cont de faptul că o returnare este posibilă numai dacă produsul este:

  • nefolosit și nedeteriorat
  • ambalat în siguranță (în ambalajul său original sau în unul similar),
  • Sa aiba toate piesele și accesoriile din dotarea initiala returnate complet
  • Returul produselor poate fi făcut doar dacă acestea sunt neconforme, adică nu corespund descrierilor făcute de comerciant și nu sunt identice cu cele prezente în magazinul on-line ca model;
    În cazul cumpărăturilor făcute în magazinele fizice, răzgândirea fără motiv nu este considerată ca o conditie suficientă pentru realizarea returului sau daca produsul achizitionat nu se află în starea sa originală, este deteriorat sau lipsesc piese din motive care nu se datorează erorii noastre.

Im urmatoarele situatii de mai jos nu se poate aplica legislatia cu privire la Politica de RETUR

  • Achiziționarea unor produse personalizate după dorința cumpărătorului, cu specificații diferite față de utilajele de serie obișnuite;
  • Achiziționarea unor produse sigilate, care prin folosință nu mai sunt în această stare și nu mai pot fi folosite din nou din motive ce țin de protecția muncii;
  • Produse care după cumpărare au fost asamblate cu alte elemente și care sunt inseparabile;
  • Achiziționarea unor produse cu preț fluctuant, cu discount sau reduceri la cererea cumparatorului ;
  • Achizițiile făcute în cadrul unei licitații;
  • Programe informatice pe suport fizic, ce nu mai au sigiliul intact;

Procedura de RETUR se poate desfasura astfel ;
Trebuie doar să accesați pe site-ul nostru de retururi link unde să ne informați despre cererea dumneavoastră cu detaliile de achizitie incluzind factura de achizitie in original si avizul sau AWB-ul de confirmare livrare.
Atentie; In lipsa celor 2 documente mentionate mai sus nu va putem onora cererea de retur si nici reclamatia in termenul de garantie.
Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail de confirmare prin care vă vom anunța că am primit solicitarea D-voastra de Retur .
Vă vom anunța in termen legal cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării produsului achizionat direct prin firma noastra.
Dacă sunteți aprobat, rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei originale de plată, în cel mult 14 zile.
Atentie; Costurile de transport pentru Retur vor fi suportate de Consumator sau Cumparator.

In cazul in care s-au depasit cele 14 zile calendaristice legale dar nu mai mult de 6 luni de la data primirii produsului si se doreste totusi returnarea produsului achizitionat direct prin firma noastra atunci va trebui sa urmati o procedura speciala descrisa mai jos;
1- Cumparatorul va face dovada ca produsul respectiv este nefunctional si ca s-au descoperit defecte ascunse, identificabile fizic din cauza carora produsul nu mai poate fi utilizat in scopul pentru care a fost achizitionat.
2 -Daca aveti un Certificat de Garantie valabil trebuie sa prezentati si acest document in copie.
Certificatul de Garantie are si o anexa care trebuie semnata de Cumparator la data receptiei pentru confirmarea valabilitatii Certificatului de Garantie, altfel acesta nu este valabil.
Anexa mentionata mai sus cuprinde Conditiile de Acordare a Garantiei si trebuie semnata de persoanele responsabile legal de Contractarea produselor achizitionate.
Aceasta Anexa constituie documentul oficial prin care se confirma existenta unor defectiuni la produsul achizitionat, constatarea si descrierea defectelor sau pieselor defecte si masurile pentru remedierea lor.
In cazul in care spatiul alocat in Anexa nu este suficient pentru descrierea defectiunii va trebui intocmit un proces verbal suplimentar dupa un model pus la dispozitie de firma noastra sau pe un model propus de Consumator si acceptat de tehnicienii nostri.

Vă vom anunța in termen legal cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării produsului achizionat direct prin firma noastra.
Pentru returnarea produsulului sau pentru reparatii in perioada de garantie trebuie să trimiteți produsul la adresa din : Strada Trei Fântâni no. 35B, comuna TOMESTI, Judetul IAȘI.
Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de transport pentru returnarea articolului.
Costurile de transport sunt nerambursabile in cazul in care reclamatia se dovedeste a fi neintemeiata
Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.

Contactați-ne la infomarksrl@gmail.com pentru întrebări legate de rambursări și returnări.
Daca aveti nevoie de ajutor contactati-ne la numarul de telefon 0761-148118 publicat pe site.

    three × five =