Procedura de rezovare Reclamatii se poate desfasura astfel ;
Accesați pe site-ul nostru www.masiniunelte-scule.ro la sectiunea de garantie si reclamatii link-ul unde trebuie să ne informați despre solicitarea dumneavoastră cu detalierea problemelor aparute sau defectiuni reclamate la produsul achizitionat sub forma de poze inteligibile sau documente de constatare efectuate de persoane autorizate,
Trebuie sa includeti in cererea D-voastra documentele de achizitie incluzind factura de achizitie in copie si avizul sau AWB-ul de confirmare livrare dar si o poza cu eticheta produsului pentru identificarea produsului in baza noastra de date.
Atentie; In lipsa documentelor mentionate mai sus nu va putem onora sesizarea D-voastra si nici reclamatia D-voastra in termenul de garantie.
Garantia isi pierde valabilitatea daca Certificatul de Garantie a fost pierdut, distruns sau transmis altei persoane.
De asemeni Cumparatorul este obligat sa tina o evidenta scrisa cu privire la operatiunile de mentenanta saptaminale si lunare pe perioada de Garantie conform recomandarilor din cartea tehnica a fiecarui utilaj achizitionat prin noi.
Odată ce sesizarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail de confirmare prin care vă vom anunța că am primit solicitarea D-voastra si vă vom anunța in termen legal cu privire la solutiile posible de remediere a defectiunilor produsului achizitionat direct prin firma noastra.
Dacă nu veti fi contactat in termen de 3 zile calendaristice va rugam sa ne contactati prin Tf. afisate pe site pentru a ne informa asupra problemei aparute la produsul achzitionat si eventual care se pot rezolva prin telefon.
In cazul in care nu se pot rezolva prin telefon problemele aparute la produsul achzitionat de Cumparator vom programa de comun acord o vizita la locul unde este amplasata masina pentru o constatare si/sau reparare daca aceasta s-ar putea face la locatia Cumparatorului.
In cazul in care nu se poate face o reparatie la locul de depozitare al produsului sau nu se rezolva problemele tehnice aparute atunci utilajul va trebui inpachetat si livrat catre service-ul autorizat al Producatorului utilajului pentru a se efectua reparatia in perioada de Garantie.
În cazul în care sunt necesare piese de schimb sau subansamble care trebuie reparate se va proceda la completarea unui formular de service ataşat la Certificatul de Garantie care va fi remis către producătorul utilajului.
Formularul de service in Garantie trebuie semnat de ambele parti si poate fi completat cu un proces verbal de constatare daca nu se ajunge la un consens in ceea ce priveste cauzele si solutiile de remediere.
Formularul de service va fi documentul legal pe baza căruia se va putea face comanda de aprovizionare cu piese de schimb, doar dupa ce Vanzatorul semneaza procesul verbal de constatare printr-o persoana autorizata.
Refuzul Cumparatorului de a semna formularul de service conduce la suspendarea Garantiei pe perioada conflictuala.
Contactați-ne la infomarksrl@gmail.com pentru întrebări legate de reclamatii și garantie.
Daca aveti nevoie de ajutor contactati-ne la numarul de telefon 0761-148118 publicat pe site.
Dar in prealabil este recomandat sa cititi cu atentie conditiile de acordare a garantiei enumerate mai jos
CONDIŢII DE ACORDARE A GARANŢIEI
1. Garanţia se acordă conform legislaţiei române în vigoare la data cumpărării.
2. Cumpărătorului i se va proba funcţionarea corespunzătoare a masinii şi va fi instruit un operator cum trebuie utilizata masina dar pentru buna exploatare a produsului se impune utilizarea maşinii numai de operatori autorizaţi.
3. Cumpărătorului i se garantează că în cazul defectării produsului în condiţii normale de utilizare, pe toată durata perioadei de garanţie, produsul va fi reparat cu manoperă gratuită.
4. Produsul livrat are în componenţă piese care necesită respectarea cu stricteţe a condiţiilor de manipulare, transport, păstrare, punere în funcţiune, exploatare, întretinere şi reparaţii.
5. Următoarele situaţii duc la scoaterea produselor din garanţie a produsului sau accesoriilor :
5.1 Depăşirea parametrilor sau utilizarea abuzivă ce determină deteriorarea sau avarierea utilajului.
5.2 Intervenţii sau reparaţii executate de persoane necalificate sau neautorizate, fără acordul vânzătorului;
5.3 Nerespectarea de către cumpărător a condiţiilor de manipulare, păstrare, instalare, punere în funcţiune
5.4 Utilizare, întretinere şi exploatare în condiţii ce contravin standardelor tehnice din România;
5.5 Deteriorările termice, mecanice şi plastice ale produselor datorate incendiilor, accidentelor, vibraţiilor
anormale, şocurilor mecanice şi electrice, intemperiilor sau neglijenţei în utilizare;
5.6 în cazul în care produsul prezintă urme vizibile de contact cu lichide corozive şi în cazul când produsul
a fost expus sau folosit în condiţii de umiditate sau temperaturi excesive in afara limitelor recomandate.
6. Perioada de garantie este de 12 luni de la data cumpărării / recepţionării produsului şi respectiv ale accesoriilor standard livrate împreună cu acesta.
Perioada de garanţie se prelungeşte cu timpul scurs de la data reclamaţiei şi predării produsului la punctul de service ales de cumpărător în scopul remedierii unei defecţiuni, până la data repunerii în stare de funcţionare a produsului. Prelungirea termenului de garantie se înscrie în anexa la certificatul de garanţie de către prestatorul de servicii autorizat care a efectuat reparaţia în perioada de garanţie.
7. În cazul efectuării unei reclamaţii în perioada de garanţie, cumpărătorul are obligaţia de a prezenta produsul cu certificatul de garanţie şi documentul de plată în original eliberate la data cumpărării produsului.
8. Necompletarea sau completarea incorectă a Certificatului de Garantie atrage răspunderea Vînzătorului dar Cumparatorul are obligatia sa semneze Anexa la Cerificatul de Garantie, refuzul acestuia de a semna Anexa anuleaza valabilitatea Certificatului de Garantie.
9. Pierderea sau distrungerea Certificatului de Garanţie determină anularea garanţiei produsului.
10. Durata medie de utilizare a produsului este de 5 ani. Producătorul asigură contra cost service prin intermediul reţelei de prestatori service autorizaţi în afara perioadei de garantie, pe toată durata medie de utilizare a produsului.
11. Drepturile consumatorului sunt în conformitate cu prevederile OG 21/92 si HG394/95 valabile la data cumpărării mărfii. Orice abuz în exercitarea drepturilor prevăzute mai sus va conduce la suspendarea garanţiei.
12. Nu fac obiectul garanţiei zgîrieturile de pe vopseaua de protecţie si ambalajele cu care s-a livrat marfa.
De asemeni, consumabilele respectiv siguranţele şi subansamblele supuse uzurii nu fac obiectul garanţiei.